Sunday 5 March 2017

NOT COMFORTABLE

1.17am

Hello peeps.How are you today?So today i would like to inform you guys.Aku tak berapa sihat sangat.Dah lama dah tak sakit.So hari ni adalah hari sakit aku.Setiap sakit kita tu penghapus dosa kecil kita.Wright?,Sudahla period lagi.Tambah sakit la.Mood pun makin bertambah-tambah spoil.Oh no!

Lets aku story sikit.Bangun pagi ni aku dah rasa perasaan tu semacam je tau.Bila kita tak sihat.Automatik feeling tu dia sampai.Tengkak aku ni dah rasa pedih-pedih tau.Tak sama pedihnya kalau kau makan cili padi.Macam mana nak citer erk. Pedihlah..Selalunya kalau tengkak aku ni pedih..conform aku akan selesema.Aku tru drink so many water.Tapi makin lama makin terasa pedihnya.Aku bo layan je la.Lantak la..kejab je kot pedih tu.Maybe time aku tido..aku tertelan something kot.I don't know.Time tido bantal pun kita kata burger kan.hahaha.that's me.opps.

Aku pergi keja macam biasa la..Dekat tempat keja..serius.Kepala aku dah pusing.Pening dia rasa macam gempa bumi.So nasib baiklah hari ni customer tak meriah sangat.Suam-suam kuku je.Aku punya pulun minum air soya.Tapi still tengkak aku pedih dan kepala pening.

So tonite.Conform 100% aku selesema.Ni pun nak tido tapi bernyawa dari mulut.Husband aku ingat aku nangis kot..Walhal wife dia dah berhingus-hingus ni.Dia oklah..Tarik selimut sampai kepala..Dah macam jenazah dah aku tengok.opps..Jangan kencam aku yer..Itu perumpamaan jer.Sejuk sangat ke.Bukan aircond atau salji pun.Kipas no 3 je.hahaha.peliks is benar.

So sekarang aku try nak tido.Tak nak la esok bangun lewat.Banyak lagi keja nak buat.Aku harap esok pagi aku bangun.Kesihatan aku pun dah stabil.Aku ni style tak makan ubat.Penakut ubat sebenarnya..hehehe.oklah..tido dulu ya.
Orang sebelah dah berdengkur.Cepatnya dia..
Tata.

No comments:

Post a Comment