Monday 6 March 2017

TAMBAH PERCUMA DI #CENDOLZAM

12:41am
Hai guys.Already sleep?Still early wright?So how about you today?Sihat ke tidok?Me?Huhu.Today i got MC.Pagi-pagi lagi aku dah wassap bos yang aku tak sihat.Yes.Semalam kan aku cakap aku sakit kerongkong la..pening la..So today..Selesema plus fever sudah.Mujur husband aku ada.So dia yang masak dan layan budak tua ni.Thanks hubby..love you so much.

Oh anyway,bukan itu aku nak citer.Sejak aku duduk tempat baru ni.Tak pernah lagi aku makan laksa penang.Maklumlah..rasa lain la kalau bukan original penang punya.Kebetulan dekat area-area rumah aku ni ada 1 kedai makan yang baru buka.Nama dia #CENDOLZAM..Ok dengar nama je dah boleh imagine tak macam mana.Terliur kan..kan.

So today.around 5pm.Husband ajak try this place.So aku yang ting tong sikit hari ni pun follow je ha.Bab makan mana pernah aku tolak.So sebaik sampai tu..Ramai jugak orang.Seriusly setiap kali aku lalu je mesti ramai orang.Mesti sedap ni.Pandangan aku pertama kali.Tapi betul-betul sedap ke? Sistem dia bayar sebelum makan.Ala macam dekat R&R tu.

Menu dia Laksa Penang,Pasempor,Ikan Celup Tepung,Rojak buah,Nasi Goreng dan semestinya CENDOL.Apa yang bestnyer tempat ni.Kau makan tambah percuma tau.Tapi kalau nak tapaw tu..x ada la percumanya.Harga dia not bad
SANGAT-SANGAT BERPATUTAN..Macam aku order Laksa Penang,Pasempor dan 2 Cendol.Guest whats?I'm just pay RM 11 for this food.After that free pulak tambah.



Lagi-lagi,kalau ko upload gambar dalam Facebook or Instagram with #CENDOLZAM Or tag them.Maybe ko akan terpilih menjadi tetamu pilihan dan akan dapat REWARD..Wah..menarik kan.So kat mana #CENDOLZAM ni? Kedai dia terletak di tepi jalan menuju ke JETI KUALA BESUT.Tepi jalan je.Dibuka jam 10 pagi hingga 6 petang.So kalau korang datang BESUT.Singgahlah dulu taw.Rugi-rugi..

Oklah..aku.nak tido dah..
Tata

No comments:

Post a Comment