Saturday 4 March 2017

REFERSH MY WRITING

12.42am

Hye guys! I'm back with my new blog.Sorry if you guys hairan dengan blog baru aku ni ye.Actually,my old blog already expired and delete by hosting.But its ok.Lagipun blog tu lain macam sikit.Macam kebudakkan kan.kan.But now maybe aku telah dewasa so i think time to change my writing..muah..muah..DEWASA SANGAT..

Aku rasa mesti ada somebody yang tertanya-tanya.Who am i?wright??Lets me introduce my self.Its ok.Pada yang tak kenal.Kita kenalkan.Pada yang kenal.Kita eratkan.We are Malaysian.So better kita saling kenal mengenali.Tak best la kalau kita-kita je..yup.kita-kita jer.Menambah kawan kan baik daripada menambah musuh.Thats mean my husband..He always being my MUSUH..Chill ya husband..Ala dia tak baca pun blog i.

Firstly,my name is Afidah Azmi.My nick name is FIDA.But in my writing i always write AKU.Actually im being a blogger since 2012.But you know..Seperti perenggan pertama why i had new blog.I came from Nibong Tebal.If you guys saw Laksa Seringgit at Majalah Tiga thats my KAMPUNG.Femes tak?Bangga kot kampung sendiri masuk TV.

Im married since 2013.My husband is Lan.Oh No..Bukan Dato Lan.Just Lan.He came from Kelantan but how i getting know and love with him?Oh long story.But short story is JODOH.Kemana saja kau pergi,bercinta bagai nak rak.Kalau bukan JODOH..x kawin jugak kan..Aku bercintan dengan dia pun setahun ja.Lepas tu bertunang setahun and we are married. Bercinta lepas kawin lagi indah okey.Tak tipu.

So apa lagi pasal aku yang patut korang tahu.hmm.Oh ya.I had 2 sister and  1 brother.My 2 sister already married.Now only my little brother still alone.Single but not available.hehehe.Sendiri faham yer.One more thing about me.Im pet lover.
Im really love cat but sometimes i love dog.Korang jangan anggap aku gila ke apa.Anjing pun kau sayang.Eh hello.Dia pun haiwan yang bernyawa tau.

Hmm.thats all about me.So kalau korang suka baca blog aku ni..Silalah bagi kata-kata semangat sikit.Supaya aku akan terus menulis.Sorry ya.Blog aku ni bahasa rojak.Because that my style to incourage dengan korang.

Ok..tata.

No comments:

Post a Comment